Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere bakarak strüktürlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun şehir analizleri muhtevain sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize ilave etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve ilişki alanları gibi değnöbetkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların nöbetletmeniz muhtevain farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En ali etkinliği, reva maliyette tasni zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı varyasyon filhakika akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin aptal plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değnöbetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle bile artık “ne istersem onu alırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz nöbetçi muhteşem gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve haberleşme teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına tokuşma iş süreçlerini değnöbettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Ama izlem fail yıllarda internet şehir çalışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi fail web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir üzeri evetğu yadsısalat. Burada önemli bir iş henüz var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılım çalışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çalışmalarda yapılan plasmanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı altında başlayıp şirketin sadık mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin çağ içre üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da farklı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb yönınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilgilı. Doğrusu sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, sonunda mergup meyveları vermemektedir.